Home » Werken en personeel » De kracht van klantenbinding en marketing dankzij FlexKom

Dit concept houdt in dat franchisenemers van FlexKom samen met hun eigen privé of zakelijk netwerk van ondernemers een marketingstrategie uitbouwen. Als franchisenemer of coordinator genereer je samen met je netwerk een platform. Het E-ndf concept gaat medio 2013 live en je kan samen met je netwerk dit concept promoten. Als franchisenemer genereer je hierdoor een drievoudige inkomensstroom.

Deze zeer succesvolle formule uit Turkije (3 miljoen kaarthouders) en Duitsland is nu in Nederland van start gegaan. Het betreft hier een klantenbindingssysteem.


Dit concept bestaat uit een spaar- en kortingspas en heeft een versterkend effect op de omzet en residueel inkomen van retailers. Klanten van andere aangesloten FlexKom ondernemingen zullen eerder bij u inkopen omdat u aangesloten bent bij FlexKom en dus deel uitmaakt van een netwerk. Uw klanten zullen ook eerder bij andere flexkom leden aankopen doen en u ontvangt daar provisie op. U ontvangt ook provisie als uw klanten bij de online shops van flexkom shoppen. Er zijn talloze mogelijkheden voor de online of offline ondernemer. De synergie uit zich in meer omzet voor alle participerende retailers en online webshops en genereert dit systeem zelf intelligente reclame uitingen.

Als ondernemer heb je met dit systeem geen omslachtige marketing nodig. Deze marketingkosten worden volledig omgezet in een spaarmodule. Dit houdt in dat de ondernemer de consument beloont met opspaarbare korting bij gebruik van deze pas.
De consument heeft enorm veel baat bij dit systeem omdat zij korting spaart die besteedbaar is bij alle deelnemende bedrijven wereldwijd. Van de bakker tot aan vijf sterren hotels of zelfs vliegtickets.
Turkije is de testmarkt geweest en hier bleek al dat de ondernemer enorm veel voordeel bij had door locatie gebonden reclame aan te bieden. De ondernemer krijgt ook real time rapportage van de gerealiseerde commissie en de structuur hiervan.

Wij zijn al een half jaar in Nederland actief. De introductie verloopt zeer voorspoedig. Ondernemende netwerkers die mee willen helpen om dit systeem en de filosofie tot een groot succes te maken kunnen zich aanmelden op .

Momenteel participeren bedrijven uit verscheidene branche’s:

  • kapsalons
  • schoonheidssalons
  • hotels
  • pompstations
  • fast food franchise
  • fitnesscentra
  • retailers uit de kleding en sieradenbranche en nog veel meer….

Alle voordelen op een rij:

  • kortingspassen en automaat voor retail en online.
  • bonusuitkering voor houder van pinautomaat.
  • 2 ledig bonusstructuur.
  • onbeperkt aantal kortingspassen beschikbaar voor t.b.v. uw klanten.
  • Consument spaart korting bij iedere besteding met deze pas.
  • De gespaarde tegoeden zijn wereldwijd bij alle participerende ondernemingen te besteden.
  • intelligente, digitale en gratis reclame medium en NFC technologie

FlexKom stelt trainingen en marketing tools beschikbaar en start in 2013 starten in de VS, Brazilie, UK, Frankrijk, Belgie, Zwitserland, Spanje en Filipijnen.