Home » Transport en vervoer » Voorraadbeheer alsof het onze eigen spullen zijn

We snappen best dat het u best een beetje eng lijkt om uw handelswaar in ons pakhuis te gaan opslaan. U weet namelijk niet hoe wij tijdens deze voorraadbeheer met uw spullen omgaan. Maar wat kunnen wij doen om dit wel aan u duidelijk te maken. Dat klinkt misschien als iets wat bijna onmogelijk is, maar niets is minder waar. Wij kunnen u namelijk aan de hand van onze eigen ervaringen vertellen wat we allemaal doen tijdens een gemiddelde werkdag. Niet dat die er in onze branche vaak is, maar toch, we doen onze best.

Vervoersdocumenten regelen doen mensen die bij ons op een speciale afdeling werken. Niet dat dat in een ander gebouw gebeurt, want wij geloven dat alle collega’s elkaar moeten kennen om optimaal met elkaar te kunnen functioneren. Daarom werken we met zijn allen vanuit dezelfde locatie, zodat de mensen ronde de vervoersdocumenten ook met de verantwoordelijken voor de container transport omgaan.

Ook zijn er verschillende planners aanwezig en mensen die ervoor zorgen dat de communicatie met onze klanten goed verloopt. Wat is dit wel niet voor een bedrijf, horen wij u denken. Nou, wij zijn een firma die een totaalpakket aan diensten kan bieden en daarin altijd de klant voorop stellen.

Geniet van op en top voorraadbeheer en nog veel meer

Als alle vervoersdocumenten klaarliggen kan uw transport beginnen. Althans, dat denkt u. want wat u niet weet is dat er nog veel meer geregeld moet worden voor een chauffeur zijn sleutel om kan draaien en de auto kan starten.

Toch lukt het ons altijd om snel een container transport op de weg te krijgen. Dat komt omdat we dit hele traject al honderden keren doorlopen hebben. Toch begint het nog steeds niet te vervelen. We proberen het namelijk elke keer een stukje beter te doen, zodat nieuwe klanten zoals u tevreden mensen zijn en ons aanbevelen bij anderen. Zult u dat binnenkort ook doen? Neem dan nu contact met ons op en maak het zelf mee. Dan beginnen we meteen een container transport op te zetten.